Novinka 1: Máro pisatel spustený!

28.05.2013 21:26

Zdravím ťa veľavážený čitateľ,

dovoľ, aby som ti povedal prečo som vyčaroval túto stránku, prečo som sa tak rozhodol a na aký účel bude slúžiť.

 

Na tejto mojej magickej stránke budem zverejňovať všetky moje poviedky a preklady, ktoré píšem. Poviedky sú poväčšinou fantasy žánru, no už v blízkej dobe sa chystám vrhnúť na takzvané "urban fantasy". Píšem už skoro dva roky, takže som už nabral potrebné skúsenosti na to, aby som dokázal písať nie len (poväčšinou) správne, ale aj tak, aby som ťa pobavil, dojal, znechutil, zaujal...

 

Ako som už spomenul, taktiež aj prekladám, a to len z angličtiny (tá my totiž naozaj ide celkom dobre). Prekladám hlavne na požiadanie, avšak len poviedky, ktoré ma svojim príbehom zaujmú a páčia sa mi, nikdy neprekladám a nenútim sa prekladať na silu niečo, čo sa mi nepáči a nie je mi po vôli.

 

Túto moju malú stránočku som vytvoril s dvoma účelmy, aby si si ty milý uživateľ mohol prečítať príbehy, ktoré buď napíšem alebo preložím. Aby si ich mohol hodnotiť, kritizovať (za kritikou nepovažujem ľudí s IQ nižším ako majú cvrčky na lúke, tých ktorý permanentne vytýkajú a nič nepochvália a podobné individuá). Druhým mojim účeľom je to, aby sa táto moja stránka rozšírila, stala sa viac známou, a tak aj viac navštevovanou. Budem teda veľmi rád, za predpokladu, že sa ti moja tvorba páči, že o tejto stránke povieš všetkým tým v tvojom okolí, ktorí majú radi (dobré - to musíš posúdiť sám) príbehy a dobrodružstvá z iných, tajomných svetom.
 

Ďakujem za to, že si si toto prečítal.

 

Máro

 

—————

Späť