Novinka 2: Pridané prvé poviedky - MLP:FiM!

21.06.2013 22:54

My Little Pony: Friendship is Magic je americký animovaný seriál, ktorý sa za posledné roky stal veľmi populárnym. No nie u malých dievčatok oblečených v ružových šatičkách. Stal sa totiž známy hlavne medzi tínedžermi a dospelými, a to predovšetkým medzi chlapcami a mužmi. Znie to neuveriteľne, ale je to pravda.

   

Je to vďaka mnohým veciam, ako napríklad:

1. Seriál má naozaj dobrý dej a dokonca má vlastnú mytológiu,

2. Výborné vykreslené charaktery, s ktorými sa môžete stotožniť,

3. Dobrý vtip, mnohé pop-kultúrne referencie,

4. Úžasná hudba,

5. Výborná animácia

 

A omnoho viac a viac vecí, vďaka ktorým je seriál taký úžasný a populárny. A každý má tiež nejaký vlastný dôvod, prečo má seriál rád.

 

Práve kvôli mnohým týmto veciam, ktoré seriálu nahrávali, vznikol tzv. fandom/fanbase (fanúšikovská základňa), ktorá sa nazýva bronies (pegasistas - občas používajú ženy, ale tie tiež radšej používajú bronie). Bronie - bro(ther) - brat + (po)nie - poník = bronie. 

 

Ako si už mohol pochopiť milý čitateľ, aj ja som fanúšikom tohto seriálu a aktívne sa zapájam do diania v komunite a to hlavne tvorbou poviedok z tohto fantasy sveta. 

 

Preto ťa prosím, neohŕňaj nos a nesúď knihu podľa obalu. Daj šancu nie len mne a mojim poviedkam, ale tak isto aj tomuto úžasnému seriálu. 

 

Ak sa ti bude čokoľvek z týchto dvoch vecí páčiť, alebo aj nie, prosím napíš komentár do diskusie. Ohodnoť v nej nie len seriál, ale hlavne moje poviedky a preklady, ktoré som doteraz napísal, alebo preložil.

 

—————

Späť