Novinka 28: Dni na Univerzite - Kapitola pätnásta

09.03.2014 19:41
Mám pre vás novú kapitolu k poviedke Vinyl a Octávia: Dni na Univerzite! Kapitola má číslo pätnásť, a tak má pekné okrúhle krivky. Číslo kapitoly však nie je jediné, ktoré má ladné, zvodné krivky, ktoré lákajú, majú ich aj naše dve hrdinky, ktoré si to tiež začínajú uvedomovať...
 
 
Neviem, či budem v najbližšej dobe schopný pokračovať v preklade (pravdepodobne nie), celú svoju dennú činnosť som totiž musel preorientovať len na učenie sa, robenie testov a podobne. Prečo? Pretože už 18teho mám písomné maturity a tie ústne nie sú ďaleko za nimi. Ak mi však ostane čas a budem schopný, budem ďalšie kapitoli vydávať v nedeľu.
Ak by ste však zistili, že ste prečítali všetky zatiaľ doteraz vydané kapitoly, neváhajte a rozhodne si prečítajte aj iné dielka z mojej tvorby!
 
Želám príjemné čítanie, držte mi palce ;)

—————

Späť