Moja malá Dashie - alternatívne zakončenie

30.12.2013 23:07
 
- alternatívne zakončenie jedného z mojich prekladov - Moja malá Dashie. Doporučujem vzhliadnúť až po prečítaní samotného prekladu.
- keďže nikde som nebol schopný nikde nájsť pozitívne končiaci alternatívny koniec k poviedke My Little Dashie (Moja malá Dashie), rozhodol som sa, že si napíšem vlastný.

—————

Späť


Anketa

Páči sa ti poviedka Moja malá Dashie - alternatívne zakončenie?

Áno
(22)
73%

Nie
(8)
27%

Celkový počet hlasov: 30


Diskusná téma: Moja malá Dashie - alternatívne zakončenie

Dátum: 02.01.2014

Vložil: Paťo

Titulok: ďakujem

Koňečne happy end mohol by si to spraviť dlhšie???

—————

Dátum: 15.01.2014

Vložil: Máro pisatel

Titulok: Re:ďakujem

Už som nad tým aj rozmýšľal, no zatiaľ mám pred sebou mnoho projektov, ktoré som nemal ani len čas hodiť ich na papier a nie to ich ešte dokončiť. Takže niekedy možno áno, ale v blízkej budúcnosti pravdepodobne nie.

—————